Vi tilbyder

IT Support

Hos CareSupport yder vi en personlig og serviceminded support, til alle vores kunder. Da vi har en hverdag, hvor vi kommer længere og længere væk fra hinanden, prøver vi at komme tættere på hinanden ved hjælp af fysisk support. Det vil sige, vi har en konsulent fysisk til stede ved jeres lokation, hvor vi kommer på fornavn med hinanden- Selvfølgelig også remote, hvis andet ikke er muligt. 

Vi er en virksomhed med konsulenter, der gerne kommer til jeres fredagscafeer, imens vi på sidelinjen står for den skarpeste IT support og håndtering af diverse IT ad hoc udfordringer. 

Kompetencer: Service, personlig, tålmodighed, optimisme & entusiasme.

Vi tager ansvar i hverdagen

IT er en af nutidens største succeskriterier for at en moderne virksomhed kan fungere i hverdagens Danmark. Vi ved hvor stor en rolle IT’en spiller, ved intern som ekstern kommunikation og med kalenderen der holder styr på medarbejderens agenda fra ledelsen til de assisterende. Derfor skal organisationen være updated til de smarteste løsninger for lige netop jer og kravene fra den hurtigt udviklende IT verden. 

Kompetencer: IT kommunikation, high tech solutions, back end systems.

Infrastruktur & sikkerhed

Har du brug for hjælp til at fremtidssikre din IT infrastruktur kan vi hjælpe jer. Vi har mange erfaringer med opsætning af virksomheders IT løsninger såsom netværk, e-mail (Office365 eller Google Workplace) og fildeling. Vi finder og implementerer de mest optimale løsninger til jer, som passer størrelsen på jeres virksomhed, og sørger for at jer og jeres medarbejdere har en infrastruktur, der understøtter de daglige arbejdsprocesser.

Har i allerede en velfungerende infrastruktur, kan vi supportere denne, samt komme med forslag til forbedringer.

Kompetencer: Netværkstopologi, Synology, Unifi, Box, Dropbox, OneDrive, Active Directory, Jumpcloud, mm.

_OSR3743
Bruger- og enhedshåndtering

Jeres medarbejdere er jeres vigtigste aktiv – og de skal derfor tages godt imod også i forhold til IT. Vi er eksperter i at få jeres medarbejdere hurtigt igang, og dertil også deres enheder. Administrative opgaver som oprettelse af mail, nulstilling af computere, kodeord, licenser, mm. skal ikke være en byrde for jeres virksomhed og derfor er vi mestre i at håndtere alt vedrørende opstart og afvikling af personale. 

Kompetencer: MDM, asset management, indkøb- og salg af udstyr, license management, oplæring, mm.

Medarbejderudvikling

Vi ønsker at gøre jeres medarbejdere bedre udrustet til den stigende digitalisering, og derfor vil vi ikke blot hjælpe dem med problemer, men oplære dem i at kunne løse dem selv næste gang. Vi har en intuitiv og skræddersyet vidensplatform som bliver tilgængelige for jeres medarbejdere, hvor de kan finde guides til alt der relatere sig til jeres virksomhed. 

Det syntes vi giver mening, både så i sparer penge i det lange løb på support, og i får nogle medarbejdere der tager mere ansvar for sine digitale handlinger. 

Kompetencer: Vidensdeling, guides, dokumentation, workshops, sikkerhedsformidling mm.

F.a.q

Vores pris er 399,- ekskl. moms pr. påbegyndt time.

Husk! Har i allerede et IT-setup sørger vi for at integrerer med denne løsning, og vi kan være behjælpelige med at finde nuværende setup og vores erfaringer, samt løsninger vi før har implementeret.

implementering af IT aftales pr. projekt, men kan altid supporteres af jeres primærer support konsulent.

Ja – Hos CareSupport leverer vi skræddersyede løsninger tilpasset jeres virksomhed. Dette kan også inkludere supportydelser, uden vi fysisk er til stede.

I disse aftaler er kundens IT opsætning & infrastruktur med bl.a. mailudbyder, udstyr og cloud løsninger afdækket og dokumenteret på vores platform. Denne kundegruppe er som regel en mindre virksomhed bestående af 1-10 medarbejdere. 

Vores stærke team har erfaring med følgende systemer, enheder, support, rådgivning og hjælp cases:

  • Apple enheder (Vi har konsulenter på teamet med særlige fagligeheder og specialisme inden for Apple enheder) Dermed vil vi kunne yde support og tage os af jeres Mac/iPads/iPhones enheder til UG.

– Alle former for daglige ad hoc problematikker (IT relaterede)

  • Microsoft Office
  • Active Directory
  • Brugerstyring
  • Managed Device Management (MDM) 
  • Azure
  • Movie Magic programmer
  • Synology
  • Netværk & WiFi
  • Sikkerhed & backup – iOS/iPads OS

I CareSupport ApS stræber vi efter en email svar inden for 24 timer.

Vores medarbejdere vi kunne kontaktes i tidsrummet:

Sales team: 08-18 mandag til fredag. +45 60536520

Support team: 08-18 allle ugens dage.

Som kunde hos CareSupport bliver virksomheden tildelt en primær kontakt. Hvis den primærer kontakt ikke er ved telefonen, vil kunden blive videresendt til CareSupports backoffice.